niedziela, 20 stycznia 2013

Tygodniowe podsumowanie pielęgnacji

I stał się cud. Wczoraj nareszcie zebrałam się i zrobiłam domową maskę proteinowo-nawilżającą. Włosy zareagowały na nią bardzo pozytywnie. Stały się naprawdę niesamowite! Chyba pierwszy raz od dawna zdawały się być odżywione i nawilżone nawet po same końcówki (co w ostatnich miesiącach było nierealne do uzyskania). Chyba w całej swojej pielęgnacji od dłuższego czasu zapomniałam o jednej ważnej zasadzie - równowadze. Nawilżałam je jak szalona, kompletnie zapominając, że potrzebują również protein. I tak właśnie wczoraj dzięki temu zabiegowi pozbyłam się natrętnego elektryzowania :) Same plusy!

14.01.2013 Poniedziałek
grzywka umyta Alterrą makadamia i figa

15.01.2013 Wtorek
na noc Amla na skalp i długość
mycie Alterrą makadamia i figa
odżywka Garnier z olejkiem avokado i masłem karite
płukanka kawowa
włosy dobrze się układają, są trochę przesuszone

16.01.2013 Środa
grzywka umyta Alterrą makadamia i figa

17.01.2013 Czwartek
na noc Amla na skalp i długość
mycie Alterrą makadamia i figa
odżywka Garnier Fructis Nutri-odbudowa
płukanka kawowa
włosy uparcie nie chcą się układać, elektryzują się

18.01.2013 Piątek
grzywka umyta Alterrą makadamia i figa

19.01.2013 Sobota
na noc Amla na skalp i długość
mycie Alterrą makadamia i figa
maska domowej roboty 1,5 h
płukanka kawowa na skalp, z długości spłukałam bo nalały mi się fusy
włosy G E N I A L N E. Miękkie, posłuszne

20.01.2013 Niedziela
grzywka umyta Alterrą makadamia i figa
na noc na długość olej kokosowy Vatika Dabur

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz