poniedziałek, 18 lutego 2013

Tygodniowe podsumowanie pielęgnacji


To podsumowanie pojawia się z jednodniowym opóźnieniem z powodu mojej wyprawy do Wrocławia. Wróciłam dopiero wczoraj wieczorem i byłam tak bardzo zmęczona po całym dniu spędzonym w pociągu, że nie byłam w stanie tego w jakikolwiek sposób napisać.
Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło! Pomimo braku czasu i ciągłego zabiegania ten tydzień wcale nie uważam za jeden z najgorszych. Włosy pomimo początkowych problemów jakby się uspokoiły.
Jak widać w tym tygodniu zaprzestałam kozieradkowej kuracji. Ciągle z kimś się spotykałam i nie chciałam by było ode mnie czuć rosołem czy przyprawami - ten zapach mnie naprawdę zabija!
Mam zamiar zacząć stosować Seboradin. Kupiłam balsam i lotion i chyba będe stosować je w jednym czasie tak jak polecają. Dzięki temu zminimalizuję również mój system pielęgnacji, bo wydaje mi się że im bardziej kombinuję tym bardziej moje włosy zaczynają się buntować.

11.02.2013 Poniedziałek
mycie Alterrą biotyna i kofeina
maska Joanna Naturia miód i cytryna 1h
włosy lekko przesuszone, nieposłuszne

12.02.2013 Wtorek
grzywka umyta Alterrą biotyna i kofeina
na noc olej rycynowy na długość i skalp

13.02.2013 Środa

mycie Alterrą biotyna i kofeina
maska mleczna Kallos Crema al latte 1,5h
maska poprawiła stan włosów ale dalej mi się coś niepodobały

14.02.2013 Czwartek

grzywka umyta Alterrą makadamia i figa

15.02.2013 Piątek
mycie Alterrą biotyna i kofeina
odżywka Garnier z olejkiem avokado i masłem karite

16.02.2013 Sobota
grzywka umyta Alterrą biotyna i kofeina

17.02.2013 Niedziela
mycie Alterrą biotyna i kofeina
odżywka Garnier z olejkiem avokado i masłem karite

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz