poniedziałek, 6 maja 2013

Tygodniowe podsumowanie pielęgnacji

Facelle powoli mi się kończy i będę mogła zacząć korzystać z zamówionego już spory czas temu szamponu Natura Siberica. Jestem ciekawa jak się sprawdzi, nie jestem wybredna jeżeli chodzi o szampony bo nie pełnią one jakiejś specjalnej roli w pielęgnacji - maja po prostu myć. Ale byłoby dobrze gdyby nie plątał czym Facelle od niedawna zaczął mnie denerwować.
Małe kiciaki powoli zaczynają wypełzać ze swojego kartonu - apokalipsa nadchodzi!

29.04.2013 Poniedziałek
grzywka umyta Radicalem wzmacniającym
lotion Seboradin z żeń-szeniem
na noc na długość oleje winogronowy i kokosowy

30.04.2013 Wtorek
mycie Barwą żurawinową
balsam Seboradin z żeń-szeniem
włosy ok, choć grzywka zaczyna się coraz szybciej przetłuszczać :(

1.05.2013 Środa
grzywka umyta Radicalem wzmacniającym
lotion Seboradin z żeń-szeniem
na noc na długość oleje winogronowy i kokosowy + odżywka Garnier Fructis Nutri-Odbudowa

2.05.2013 Czwartek
mycie płynem Facelle
balsam Seboradin z żeń-szeniem na 30 min

3.05.2013 Piątek
grzywka umyta Garnierem Fructis Nutri-odbudowa
lotion Seboradin z żeń-szeniem
na noc na długość olej winogronowy

4.05.2013 Sobota
mycie płynem Facelle
maska drożdżowa Babuszki Agafii+aloes stężony
Włosy miękkie i nareszcie nie mam wokół głowy masy sterczących antenek - juhu!

5.05.2013 Niedziela
grzywka umyta Garnierem Fructis Nutri-odbudowa
lotion Seboradin z żeń-szeniem
na noc na długość olej winogronowy+kokosowy

1 komentarz:

  1. Hej, pytałaś się o kohl u mnie na blogu. Nadal jesteś zainteresowana czy mogę dalej szukać chętnej? ;)

    OdpowiedzUsuń